لوگو آریا کریستال

همانطور که در قسمت پرده کریستالی گفتیم پرده ها یکی از آیتم هایی میباشد که در زیبایی و جذابیت خانه یا هر مکان دیگری تاثیر زیادی دارد. یکی از محبوب ترین مدل های این پرده ها که طرفداران بسیاری هم دارد پرده های کریستالی میباشد. این پرده ها همانند دیگر وسایل خانه مدل های متفاوتی دارند که میتوانید در سایت ما مشاهده نمایید.

پرده های کریستالی در راهرو ها، اتاق ها و آشپزخانه ها نصب میشوند و اغلب جنبه تزئینی دارند. یان نوع پرده ها یک وسیله نوین نیستند و سال های بسیاری است که مورد استفاده قرار میگیرند. در طی سال ها مدل های جدید و متنوع آن ها تولید شده اند. این موضوع باعث نشده که از محبوبیت آن ها کاسته شود و بر عکس طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند.

انواع پرده کریستالی
همانطور که گفتیم پرده های کریستالی تنوع بالایی در طرح و مدل دارند و همین موضوع باعث شده است که نظر هر سلیقه ای را به خود جلب کند. اکثر پرده های کریستالی برای زیبایی خانه ها و افزودن روشنایی منازل استفاده میشوند. پرده آویز های کریستالی شامل مدل هایی از قبیل هلالی، ساسانی، آریانا، آبشاری، کوتاه بلند و … میشوند. نوع ریسه ها وکریستالی های استفاده شده در پرده های کریستالی با توجه به نوع آن ها متفاوت میباشد. همچنین چوب پرده مورد استفاده در پرده های کریستالی ممکن است متقاوت باشد.

پرده کریستالی آریا کریستال جهت ورودی راهرو، اپن آشپزخانه، اتاق عقد، باغ تالار، تالار عروسی، رستوران، کافه، والان پرده پارچه ای و به طور کلی در داخل منازل، محیط های تجاری و مناطق لوکس، جهت زیبایی و دیزاین بهتر قابل استفاده است.

جنس کالا از دانه های کریستالی درجه یک و شفاف به همراه حلقه های ضخیم کروم رنگ با رنگ ثابت تشکیل شده است. در انتهای هر ریسه، گوی های کریستالی درجه یک با گوی گیر به کار رفته است. این ریسه ها همگی به یک چوب پرده متصل شده اند. چوب پرده مورد استفاده در این ریسه ها، بدون نیاز به پایه، بست و گیره و تنها با پیچ و رولپلاک به سقف یا دیوار قابل اتصال است.

خرید آویز کریستالی مناسب
ویژگی یاد شده در مورد چوب پرده های استفاده شده در این پرده ها، پرده های کریستالی آریا کریستال را نسبت به سایر پرده های کریستالی متمایز میکند. برای تمیز کردن این پرده کافیست از دستمال نخی مرطوب یا ترجیحا دستمال نانو بدون رطوبت استفاده نمایید.

در انتخاب پرده کریستالی باید دقت زیادی ببه خرج دهید چرا که این پرده ها باید با توجه به فضای منزل، روشنایی محیط و همچنین نوع کاربردشان انتخاب شوند. شما ممکن است این پرده ها را برای راهرو خانه، آشپزخانه، پذیرایی منزل و هر مکان دیگری مد نظر داشته باشید و باید توجه نمایید که آویز کریستالی خود را با توجه به آن انتخاب نمایید. خیلی از افراد این پرده ها را با نام آویز های کریستالی و یا الماسی میشناسند و بهتر است نام صحیح آن را بدانید.

مجموعه آریا کریستال با سابقه طولانی مدت خود در این زمینه بصورت تخصصی توانسته است نظر مشتریان خود را جلب نماید. شما نیز میتوانید با مشاهده مدل های مختلف پرده های گریستالی در سایت ما با اندازه های مختلف آن ها را مشاهده نمایید و در صورت تمایل خریداری نمایید. پرده های کریستالی تولید شده توسط آریا کریستال از بهترین مواد ساخت شده و مناسب ترین قیمت را دارد. در ادامه مهم ترین محصولات آریا کریستال را مشاهده میکنید.