لوگو آریا کریستال

مدل جدید پرده کریستالی برای بخش‌های مختلف خانه

همانطور که قبلا در قسمت پرده کریستالی گفتیم یک از عناصری که در زیبا سازی محیط و دکوراسیون منزل نقش بسزایی دارد، پرده ها میباشند. شاید در نگاه اول پرده‌ی خانه ها خیلی به چشم افراد نیاید اما وقتی آن ها را بردارید جای خالی آن ها بسیار محسوس خواهد بود. یکی از انواع بسیار زیبا و شیک پرده های خانه که نه تنها برای پنجره بلکه برای قسمت های مختلف دیگر خانه مورد استفاده قرار میگیرند، مدل جدید پرده های کریستالی میباشند.

پرده کریستالی در واقع بهترین راه برای شناختن سلیقه و نوع دیزاین خانه شما میباشد. پرده های کریستالی سال های زیادی است که محبوبیت دارند و به ویژه در سال های اخیر مدل های شیک و جذاب آن ها ساخته شده و مورد استفاده قرار میگیرند. ساخت و طراحی پرده کریستالی در رنگ ها و مدل های متنوع مناسب برای اپن و ورودی آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب ها، جایگاه های ویژه در تالارها، آتلیه‌ها، سالن های آرایش زنانه و فضای دلخواه شما توسط گروه آریا کریستال انجام میشود. در ادامه مدل های مختلف جدید و شیک این نوع پرده ها را همراه با تصاویر مشاهده میکنیم.

انتخاب مدل پرده کریستالی

پرده های کریستالی به طور کلی با توجه به میزان روشنایی، فضا ودکوراسیون منزل انتخاب و ساخته میشوند. دانه های کریستالی این پرده ها به شکل های متفاوتی مثل کروی، الماسی، گنبدی و از این قبیل میباشند و هر کدام از آن ها جلوه‌ی خاص و جذاب مخصوص خود را دارند. همچنین در این پرده ها گاهی از نخ و الیاف نیز استفاده میشود که متناسب با بعضی سلایق و دکوراسیون های دیگر میباشد. همانطور که قبلا گفتیم این پرده ها بیشتر برای زیباییشان شناخته میشوند و بعد از آن بخاطر کاربردشان مورد استفاده قرار میگیرند.

تصاویری که مشاهده کردید نمونه هایی از مدل های جدید پرده کریستالی میباشد که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان و علاقه مندان به پرده های کریستالی قرار گرفته باشد.

پرده کریستالی آریا

شرکت آریا کریستال با سابقه چندین ساله یکی از بهترین تولید کننده ها در زمینه پرده آویز های کریستالی میباشد و توانسته رضایت مشتریان خود را نیز جلب کند. تمامی سفارشات بطور آماده و نصب شده روی میل پرده تحویل شما عزیزان میگردد و به راحتی پس از تحویل نصب خواهند شد. در صورت تمایل برای ثبت سفارش کافیست اندازه طول میل پرده و نیز ارتفاع محل نصب را ارسال بفرمائید.